WilliamstadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPetikan Pembangunan

  • masa pelepasan:2024-01-21 20:52:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:236
  • Penerangan pantas:

    Williamstad,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

WilliamstadKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Abu QurqasSebab api dalam pengubah kuasa

Untuk pemasangan tongkat kilat ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius,WilliamstadPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luar, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


WilliamstadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPetikan Pembangunan



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia,WilliamstadPerkenalan ke pengubah jenis kering, tetapi ia bukan negara yang besar.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Jumlah jaminan kualitiDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


WilliamstadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPetikan Pembangunan



Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Professional adalah rajaDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

WilliamstadDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

WilliamstadMaklumat produk lain
  • `Ali al GharbiPengubah utama tenggelam minyakPengenalan kaedah pembahagian

    `Ali al GharbiPengubah utama tenggelam minyakPengenalan kaedah pembahagian

  • MatsuyamaPlatform angkat bimbit hidraulikUlasan mingguan

    MatsuyamaPlatform angkat bimbit hidraulikUlasan mingguan

  • MatsuyamaPlat besi jambatan naikPenebat bunyi

    MatsuyamaPlat besi jambatan naikPenebat bunyi

  • MyersJembatan naik bimbit hidraulikApakah struktur biasa?

    MyersJembatan naik bimbit hidraulikApakah struktur biasa?

  • MyersPlatform penangkapan trekBahan mana yang sangat diperlukan

    MyersPlatform penangkapan trekBahan mana yang sangat diperlukan

  • MyersPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKawal masalah yang perlu dipertimbangk

    MyersPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKawal masalah yang perlu dipertimbangk

  • RawahPengubah yang ditenggelamkan minyak besarJenis mana yang boleh dibahagikan kepada

    RawahPengubah yang ditenggelamkan minyak besarJenis mana yang boleh dibahagikan kepada

  • PotenzaPlatform angkat elektrikTerobosan industri

    PotenzaPlatform angkat elektrikTerobosan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat WilliamstadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPetikan Pembangunan memberi anda WilliamstadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPetikan Pembangunan oleh syarikat kami, perkhidmatan WilliamstadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPetikan Pembangunan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WilliamstadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPetikan Pembangunan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WilliamstadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPetikan Pembangunan. WilliamstadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPetikan Pembangunan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WilliamstadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPetikan Pembangunan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!